15 de junho de 2011

Au Pair Application Submitted!‏

"Cristiane,

Thank you for submitting your au pair application. We have received your application successfully! Our staff will now begin reviewing your application and during this time, please note that no changes or updates can be made online. If you have any changes or updates, please contact our office.

Once we finish the review of your application, we will contact you. This process can take about a week or a bit longer depending on the availability of your references."





Aaaaaaah não aguento mais esperar isso!
Vai demorar muito pra ficar OnLine?
É MUITA ansiedade pra uma pessoa só. rss




Beijos

4 comentários:

  1. Oi Cris!
    Valeu pelo comentário, então provavelmente o embarque será no dia 8 de Agosto!!
    E você, que ansiedade esperar ficar online eu olhava todo dia!! hahaha mas ainda bem que o meu match foi rápidinho!
    Beijinhos e Boa sorte

    ResponderExcluir
  2. Oie Cris
    To numa ansiedade para ficar On logo, mas tenho q terminar o bendito video!!
    Bjão

    ResponderExcluir
  3. Aiii eu tô ansiosa por vc... deve seer muito emocionante meu!!

    ResponderExcluir
  4. oiie Cris ... com certeza! Obrigada flor. Boa sorte pra você também! Fique calma, logo logo você tá on :D

    beijos

    ResponderExcluir